Klientům poskytujeme moderní účetnictví tak, aby byly splněny všechny povinnosti s co nejmenší administrativní zátěží. Pomáháme taky s řadou přidružených činností, které Vás mohou zdržovat od podnikání.
Předávání dokladů ke zpracování preferujeme především elektronickou formou. S klienty stanovíme cloudové odběrové místo, ze kterého se pravidelně doklady navádí do účetního systému ať už skrze účetní nebo pomocí umělé inteligence.
Doklady takto zpracováváme téměř na denní bázi a klient tak může využívat systém například k placení závazků, nebo sledování finančních výsledků. Doklady následně archivuje pro splnění zákonných povinností.
Po zpracování dokladů podáme všechny potřebná daňová přiznání.
Primárně působíme v níže uvedených městech a lokalitách, po domluvě i jinde.
Potřebujete vedení účetnictví nebo některou z dalších námi nabízených služeb? Nezávazně nás poptejte! Věříme, že Vám budeme umět pomoci...
Zajímá Vás kdo jsme a jaké máme zkušenosti a reference? Podívejte se.